ceturtdiena, 2014. gada 3. jūlijs

Saláti ar koriandru (kinzu)


Lai ari koriandrs ir Vidusjuras garsviela,es tomer neteiktu,ka Spanijas un Italijas virtuve koriandrs ir populars. Un vispar, kad pirmo reizi pagarsoju koriandru,splaudijos ka traka, jo likas, ka esmu uzkodusi blakti. 
Tacu ta ka esmu ari indiesu virtuves cienitaja un tur nu gluzi bez koriandra neiztikt, si garsviela pamazitinam ienaca ari mana garsu pasaule un viss beidzas ar to, ka man ta  iegarsojas un es to iestadiju. 
Tagad,kad gribas kaut ko savadaku, drosi lieku klat koriandra lapinas, visbiezak tad,kad gatavoju austrumu edienus.Ari seklinas izmantoju,bet retak un tas jau ir cits stasts, jo koriandra seklinam ir pavisam cita, "normala" garsa. 
Visbiezak tomer jaucu koriandru ar petersili,tad sanak tads ipass un bagatigs garsvielu sajaukums.
Soreiz gatavoju salatus un klat koriandrs.Dazadibai.

Vajadzigs:

- tomats,
- gurkis,
- koriandra lapinas ,
- skipsna sals un cukurs
- virgen extra olivella (vai cita),
- vinogu vina etikis (vai cits)

Pagatavosana:

Sagriez tomatu,gurki, un ja grib, ari nedaudz salatus piegriez klat. Sakapa koriandra lapinas,sajauc ar darzeniem,pievieno sali,cukuru, parlej ar ellu un etiki. Visu sakrata un salati gatavi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru