sestdiena, 2012. gada 16. jūnijs

Kirbja deserts


Desertus no kirbja pédéjo gadu laikáes gatavoju biezi. Pirmkárt, man loti garso sie oranzie, gitárveidígie, kirbísi, kuri ir loti saldi un tiem piemít izteikti riekstaina garsa. Otrkárt, kirbji ir veselígi un liesi. Un treskárt, man loti patík oranzá kirbju krása. Tá man skiet jautra, silta un ne acis no tás novérst! :)
Nezinu gan, vai no lielajiem pliekanás garsas kirbjiem arí vardabút árá sitádu garsu buketi, ja nu gadíjumá tie tiek pagatavoti tápat ká sie?!
Bet nu sádi pagatavots kirbítis nebeidz vien pársteigt. Un tie, kas édusi manu desertu pirmo reizi, nobrínás, ka tas pagatavots no kirbja! :)

porcijai nepieciesams:

- 300 g kirbis,
- 120 ml  grieku jogurta (es parasti izmantoju cita nosaukuma kremigu jogurtu, kas ir daudz reiz liesáks un neatpaliek no grieku)))
- medus- 1-2 téjkarotes, bet var arí vairák
- saldinátájs- ja nepieciesams ( es kirbi nesaldinu, jo tas pats par sevi ir loti salds),
- páris pilieni vanilas ekstrakta (izlejamais),
- magonu séklinas,
- kirsítis, zemene vai kas cits dekoram

Pagatavosana:

Mans kirbítis ir tik ciets, ka es to ar cirvi cértu )) Un tá, nomizo kirbíti un lkiek cepamtrauká ar váku, lai tas krásní izcepjas. Var to arí tít follijá. Parasti kirbíti cepju 220 grádos kádas 20- 25 minútes. Kad kirbis gatavs, to saspiez ar daksu un pagarso, vai pietiekami salds. "Manéjais" parasti ir tik salds, ka skiet, ka káds jau pa kluso tam cukuru klát pielicis )) Tad pievieno páris pilienus vanilas ekstrakta, visu labi samaisa un liek glázé. Tálák liek jogurtu (ja nepieciesams, to saldina), párber ar magonu (kirbju, saulespuku...) séklinám, pievieno kádu augli dekoram un gatavs!
Karstajás vasaras dienás édams auksts, ziemá remdens.

¡ Buen provecho!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru